woensdag 6 augustus 2008

Discotheek

Het was een warme zaterdagavond in juni en ik besloot naar een discotheek te gaan. Ongeveer een half uurtje rijden van mijn huisje bevond zich een enorme dicotheek met verschillende zalen. Eén van mijn vriendinnen zou ook komen maar omdat ik er vaak kwam vond ik het niet erg om alleen te gaan. Ik kleedde me om in een strak kort zwart rokje, met zilverkleurige stiksel er op, er boven droeg ik een zilverkleurig topje met dunne bandjes en ik deed zwarte schoenen met hoge hak aan. Onder deze kleding droeg ik een zwarte string en een zogenaamde driekwart cup BH. Mijn haar droeg ik los.

Omstreeks 23,00 uur kwam ik bij de discotheek aan en ging naar binnen. Aan de deur stonden 4 portiers. Binnen was het al flink druk en ik kon zo snel mijn vriendin niet ontdekken. Ik liep naar de bar om wat te drinken te halen. Voordat ik echter de bar had bereikt werd ik door een vage bekende de dansvloer opgetrokken. Na ongeveer een half uurtje dansen wilde ik nu echt wel wat drinken en liep naar de bar. Ik wurmde me tussen twee jongens aan de bar door en leunde tussen hen tegen de bar toen de jongen links van me mij aansprak. Ik keek op zij en herkende Maarten, een ex-vriendje van al heel wat jaartjes geleden. Hij vroeg me wat ik wilde drinken ne bestelde het voor me. Hij stelde ook de jongen rechts van me voor als Kevin een vriend van hem.Ik bleef tussen hen in staan, kreeg mijn drankje en we praatte wat over koetjes en kalfjes.Ik bemerkte dat Maarten toch wel enige interesse voor mijn lichaam had, want zijn ogen dwaalden steeds af langs mijn lichaam. Ik groef in mijn herinnering hoe het met hem geweest was, maar kon het me niet meer herinneren. Het enige wat ik nog wist was dat Maarten toch wel groot geschapen was en dat ik daar meerdere malen heerlijk van genoten had. Ik lachte wat om deze herinnering en we praatte weer gezellig door.

De drankjes, de sfeer om me heen en de twee jongens die duidelijk steeds naar mijn lichaam keken maakte me toch weer wat geil. Ik besloot om eens te proberen of Maarten nog te verleiden was. Ik wist niet eens of hij een vriendin had bedacht ik me.Ik leunde wat meer tegen de bar, zodanig dat mijn borsten half op de bar lagen en de bollingen duidelijk boven mijn topje zichtbaar waren en deed mijn haar bevallig naar achteren. Ik zag dat Maarten zijn ogen gelijk op mijn borsten gefixeerd waren.Ik keek Maarten ondeugend aan en vroeg of hij een vriendin had. Hij stotterde wat, "nee op dit moment niet". Hij bood me nog een drankje aan.Ik voelde dat Kevin dicht tegen mij aan stond en zijn hand af en toe langs mijn heup gleed. Ik besloot er niets van te zeggen en nipte van mijn drankje.Ik ging weer wat rechterop staan en deed een arm onder mijn borsten, met mijn andere hand hield ik mijn glas vast. Ik zag dat zowel Maarten als Kevin naar mijn borsten staarden en kon het niet laten mijn arm iets omhoog te duwen waardoor mijn borsten omhoog geduwd werden en mijn topje wel heel erg strak kwam te zitten.Ik voelde dat ik toch wel geil van dit spelletje werd en nipte van mijn glas.Ik voelde de hand van Kevin nu duidelijker langs mijn billen glijden. Ik keek om en zag dat hij nu recht achter me stond. Ik lachte naar hem en duwde mijn billen wat naar achteren. Kevin lachte en drukte zijn hele hand op mijn bil en kneep er zachtjes in. Wat bezielde me dacht ik een flits, maar wat was het toch geil zulke spelletjes te spelen.Ik keek weer naar Maarten die van zijn biertje drinken naar mijn borsten keek, die in mijn strakke topje zaten. Hij boog naar me toe en zei :"wat dacht je van een wat rustiger plekje?". Ik knikte en voelde de hand van Kevin nog steeds over mijn billen glijden.Maarten zette zijn biertje neer en pakte mijn hand en trok me mee,...langs de toiletten, een deur door naar een soort verlaten gangetje, kennelijk gebruikt voor opslag of zoiets. Er stonden een bankje en een paar stoelen. De klapdeuren vielen achter ons dicht.

Maarten ging op het bankje zitten en trok me naar zich toe. Ik trok me los en ging op zijn schoot zitten met mijn gezicht naar hem toe en mijn knieen op de bank naast zijn heupen. Ik keek hem diep in de ogen en boog voorover en zoende hem op zijn mond. Zijn handen dwaalden over mijn rug en toen ik weer iets overeind kwam keek hij me geil aan.Hij keek naar mijn borsten, die hij in mijn topje zag hangen en greep met beiden handen mijn borsten door de stof van het topje heen vast.Ik zoende hem weer en mijn tong vond de zijne. Ik voelde zijn handen onder mijn topje glijden en mijn topje tot boven mijn borsten opstropen. Ik kwam overeind en hij trok mijn topje over mijn hoofd heen uit. Hij keek naar mijn driekwart cup BH en streelde de bovenkant van mijn borsten. Ik liet mijn handen onder zijn T-shirt glijden en streelde zijn borst en zijn buik. Ik gleed lager over zijn broek en voelde al een flinke bobbel bij zijn kruis en kneep er zachtjes in.Hij wipte mijn borsten uit mijn BH en begon ze zachtjes te masseren en te kneden. Ik kreunde zachtjes en wilde nu wel eens zijn lul zien. Ik probeerde zijn broek los te krijgen terwijl hij maar mijn borsten bleef kneden, maar het lukte niet.Ik liet me van hem af op de grond glijden en knoopte zijn gulp open. Ik trok zijn broek een stukje naar beneden en zag de enorme tent in zijn boxershort. Ik trok de boxershort ook naar beneden en zag toen zijn mooie grote lul tegen zijn buik aan omhoog staan. Ik pakte zijn lul vast, trok er zachtjes aan en bekeek hem eens goed. Ik schat zijn lul een centimeter of 20 met een mooie dikke eikel er op. Ik kon het niet laten, ik werd zo geil van die mooie grote lul voor me, ik boog voorover en kuste die warme dikke eikel van hem. Ik likte langs de stam van zijn lul naar beneden, kuste zijn ballen, en likte daarna weer langs zijn hele gevaarte totdat ik weer bij die dikke rode eikel was en nam deze heel voorzichtig een stukje in mijn mond en likte er langs.Maarten kreunde en ik voelde plotseling twee handen onder mijn rokje over mijn billen glijden. Kevin begreep ik. Kevin masseerde mijn billen, kneep er zachtjes in trok ze af en toe wat van elkaar. Hij streelde langs mijn string. Hij had mijn rokje tot boven mijn heupen omhoog geschoven en ik voel zijn vingers onder mijn string glijden. Ik voel hoe zijn vingers onder mijn string tussen mijn billen glijden langs mijn kontgaatje tot tegen mijn inmiddels natte kale kutje.

Maarten begint harder te kreunen en ik vrees dat hij klaar gaat komen en stop met pijpen van zijn mooie lul.Ik kruip weer bij Maarten op schoot, op het bankje, en trek mijn string op zij. Ik pak zijn lul vast en zet zijn dikke eikel tegen mijn natte schaamlipjes aan. Met een zucht laat ik langzaam op zijn grote lul zakken. "Ohh dit voelt zo lekker", kreun ik zacht.Ik begin hem zachtjes te berijden, en ik voel zijn handen mijn borsten masseren.Kevin kijkt toe en laat af en toe zijn handen over mijn billen dwalen.Voordat ik er erg in hem voel ik Maarten verkrampen en zijn lading diep in me spuiten.Ik kreun, (maar ben stiekem wat teleurgesteld) en laat me van hem af glijden, ga op mijn knieen tussen zijn benen zitten en pak zijn natte halfstijve lul vast. Ik buig voorover en lik langs de natte lul van Maarten.
Kevin gaat achter me zitten en trekt mijn string helemaal naar beneden.Ik neem de lul van Maarten zo diep mogelijk in mijn mondje, in de hoop dat er nog een tweede keer in zit, als ik plotseling voel hoe Kevin van achteren zijn warme lul tegen mijn druipende sperma kutje aan zet. Als ik de halfstijve lul van Maarten uit mijn mondje laat glijden, voel ik de lul van Kevin mijn kutje binnendringen.Hij is duidelijk kleinder dan die van Maarten, maar ik ben blij weer wat te voelen in me.Als ik de lul van Maarten weer in mijn mondje neem voel ik hoe Kevin zijn lul uit me glijd. Ik voel dat hij zijn natte (met sperma van Maarten besmeurde lul) tegen mijn naar achter stekende kontje aan zet. Ik kreun met de lul van Maarten in mijn mond, en voel hoe Kevin vrij gemakkelijk mijn kontje inglijd.Met langzame stoten begint hij mijn kontje te neuken.

Mijn borsten schomelen met elke stoot heen en weer tegen de dijen van Maarten, wiens lul langzaam weer begint te groeien. Ik krijg nog maar een klein stukje van de lul van Maarten in mijn mondje.Kevin begint steeds harder te stoten in mijn kontje waardoor ik kreunend klaar kom. Kevin voelt me krampen om zijn lul en houd het ook niet langer. Schokkend spuit hij zijn sperma mijn kontje in.

Ik zat nog steeds op mijn knieetjes met in mijn hand de nu inmiddels weer stijve lul van Maarten. Ik voel Kevin zijn lul uit mijn kontje glijden en neem de grote lul van Maarten weer in mijn mondje en begin weer te pijpen.Na weer even die mooie grote lul gepijpt te hebben besloot ik dat ik hem nog een keer in mijn kutje wilde voelen.Ik stond op, met mijn rokje op mijn taille en mijn borsten schommelend over mijn BH heen en ging weer over Maarten heen zitten met mijn knieen aan weerszijde van hem.Hij zette zijn lul voor mijn kutje en met een zucht liet ik me voor de tweede keer zakken over zijn lekkere grote paal heen. Wat een heerlijke gevoel toch om door zijn grote lul helemaal opgevuld te worden. Langzaam bereed ik zijn lul, zijn handen mijn borsten knedend, mijn kutje soppend op zijn lul. Ik kreunde en hoorde plotseling gemompel achter me. Ik schrok en keek om.

Ik zag twee van de portiers van de discotheek achter me staan, een donker getinte en een blanke jongen. Verstijfd zat ik op de lul van Maarten en wist niet wat te doen. Ik zag dat de blanke jongen al met zijn lul stond te spelen, kennelijk hadden ze al even staan kijken, en de donker jongen stond met zijn handen voor zijn kruis.Ik zag dat ze dichterbij kwam en voelde handen op mijn billen. De donkere portier kneep in mijn billen en duwde me naar beneden, waardoor de lul van Maarten weer dieper in me schoof. Ik begon weer zachtjes op Maarten te bewegen.De donker portier bleef mijn billen strelen en kneden en ik begon Maarten harder te berijden. De blanke portier stond trekkend aan zijn lul naar me te kijken en ik zag dat hij een flinke lul had, net zoiets als Maarten.Plotseling voelde ik de warme lul van de donkere portier tegen mijn schuddende billen aan tikken.

Ik ging rechterop zitten, op de lekker lul van Maarten nog steeds diep in me en keek naar de lul van de donkere portier. Mijn god, het is waar dacht ik, en keek naar zijn werkelijk enorme lul. Ik schat dat zijn stijve zwarte lul 24 centimter langs was en ook best wel dik.Ik liet de lul van Maarten uit me glijden, want ik wilde niet het risico lopen dat zwarte gevaar zomaar in mijn kontje te krijgen.Ik stond op en draaide me om, en hurkte weer tot boven de lul van Maarten die glimmend omhoog stond. Ik besloot het te proberen en pakte de lul van Maarten vast en zette zijn glimmende dikke eikel tegen mijn door Kevin volgespoten kontje aan. Die was per slot van rekening ook al gesmeerd. Ik liet me heel langzaam zakken en voelde de druk van zijn warme natte eikel tegen mijn natte kontje toenemen.Heel langzaam voelde ik hoe zijn dikke eikel naar binnen gleed en me vulde. Even moest ik wennen aan zijn omvang en toen liet ik me langzaam verder zakken, zijn lange lul mijn kontje biunenglijdend. Ik kon een kreun niet onderdrukken toen hij helemaal naar binnen gleed en mijn billen hem raakte. Ik wipte een paar keer op en neer op de grote lul van Maarten toen de donkere portier dichterbij kwam en me naar achteren duwde. Met mijn rug tegen de borst van Maarten lag ik daar, zijn grote lul diep in mijn kontje, mijn kutje openstaand. De donkere portier kwam dichterbij en streek zijn lange zwarte lul een paar keer tussen mijn schaamlipjes. Ik zag zijn zwarte eikel glimmen en toen zette hij zijn eikel tussen mijn schaamlipjes en duwde langzaam zijn apparaat bij me naar binnen. Langzaam werd ik opgevuld door zijn enorme zwarte staaf. Toen hij langzaam in me begon te stoten had ik het niet meer, en kreunend kwam ik schokkend en krampend klaar op die twee grote lullen in me.Steeds sneller begonnen ze in me te bewegen en korte tijd later begon Maarten te kreunen ten teken dat hij klaar ging komen. Met een luide kreun spoot hij zijn sperma mijn kontje in. Ik voelde zijn dikke eikel in me opzwellen toen hij klaar kwam en kwam zelf ook weer klaar op zijn spuitende lul diep in mijn kontje.

De donkere portier ramde zijn hele lul diep in me en na een tiental stoten trok hij zijn lange lul uit me en spoot zijn sperma over me heen. Klodders sperma kletterden op mijn borsten, buik en één straal raakte mijn gezicht.Ik liet me van Maarten afglijden en zijn lul gleed uit mijn nu voor de tweede keer volgespoten kontje.De blanke portier pakte mijn heupen en draaide me om zodat ik op mijn knieen terecht kwam en duwde me voorover zodat ik steunend op mijn handen zat.De donkere portier ging op het bankje zitten, zijn halfstijfe lul bungelend en lekkend voor mijn gezicht. De blanke portier duwde zijn toch niet al te kleine lul met één stoot mijn openstaande en met sperma gevulde kontje in en begon me hard te neuken.Ikkreunde luid en greep de zwarte lekkende lul voor mijn gezicht en likte langs de eikel terwijl de portier me hard in mijn kontje neukte.Kevin was weer dichterbij gekomen en stond zich af te rukken terwijl hij naar me keek. De blanke portier neukte stevig door in mijn soppende spermakontje. Ik voelde dat er sperma uit mijn kontje langs mijn dijen naar beneden droop. De portier kreunde en spoot zich daarna ook leeg in mijn kontje. Daarna trok hij zijn lul uit me. Ik ging met mijn billen op mijn hielen zitten en keek naar de rukkende Kevin. Ook de donkere portier zat zich af te rukken en stond al rukkend op. Kevin kwam dichterbij en ik wist al wat de bedoeling was. Ik leunde wat achterover en duwde mijn borsten tegen elkaar en keek naar de twee rukkende mannen voor me.Kevin kwam als eerste klaar em begon over me heen te spuiten. Zijn sperma landde op mijn gezicht en borsten. De donkere portier kreunde en ik voelde zijn stralen op mijn borsten kwakken. Ik smeerde het sperma van beide jongens uit over mijn borsten en likte daarna de lange zwarte lul weer schoon.De jongens kleedde zich allen weer aan. Ik voelde me zooo sletterig maar ook zo geil. Ik had zo genoten. Druipend en glimmend aan alle kanten zat ik daar.Ik heb me in de toilletten wat opgeknapt.Mijn gezicht gewassen en daarna mijn topje weer aangedaan. Mijn string liet ik uit en zo ben ik daarna naar huis gegaan. Plakkend en lekkend uit mijn gaatjes.Thuis gekomen heb ik me uitgekleed, bekeek mezelf in de spiegel en zag een glinsterend spoor langs mijn dijen lopen.Dat sex met meerdere mannen zo lekker kon zijn bedacht ik me.Ik stapte onder de douche en heb me schoon gewassen.Daarna ben ik in bed gaan liggen, me voornemend dat dit nog wel eens moest gebeuren. Zeker met die dikke lange lullen.Daarna ben ik in en heerlijke diepe slaap gevallenEn ja, de portiers heb ik nog wel eens opgezocht, maar dat lezen jullie later wel.kusIlona

1 opmerking:

Unknown zei

Hey,

Heel lekker verhaal!

Ik heb gisteren nog een lekker neuken verhaal gelezen van een zekere Caroline.
Echt de moeite! :-)